poniedziałek, 24 sierpnia 2015

Q&A

Tym razem przygotowałam dla Was małe Q&A o mnie. Zapraszam do dalszej części posta.

No więc tak... Jak już większość z Was zauważyła mam na imię Zuza i obecnie mieszkam w Polsce. Mam 16 lat. BRK to moja wielka pasja. Pod spodem znajdziecie więcej odpowiedzi na przegotowane przeze mnie pytania.

Dlaczego zacząłeś/aś prowadzić tego bloga?
Ponieważ od paru lat bardzo interesowałam się BRK. W pewnym momencie stwierdziłam - a co mi tam i założyłam katemiddleton-queen.blogspot.com :) Chciałam dzielić się swoją wiedzą (której cały czas przybywa) z innymi ludźmi i stąd pomysł na bloga.

Jak zaczęło się blogowanie, i czy było dla Ciebie czymś trudnym?

Szczerze mówiąc przed założeniem tego bloga miała jeszcze masę innych stron (nie o Kate, ale o różnych gwiazdach Hollywood). Obecnie prowadzę jedynie dwa. I czy było to dla mnie czymś trudnym? Nie. Powoli uczyłam się skąd brać informacje i najnowsze zdjęcia BRK.
 Co chciałabyś, aby wydarzyło się w przyszłości, dotyczące Twojego bloga?
Mam nadzieję, że mój blog zainteresuję większą liczbę osób. Oczywiście wszystko w swoim czasie :)

Blogi fanowskie, które często odwiedzasz?

Obecnie nie odwiedzam żadnych. Czasem tylko zerknę na blog Asi lub Marleny... Nie mam zbytnio czasu na wypatrywanie nowych blogów i czytanie tych, które lubię.

 Czy spotkałeś/aś swojego idola w realu? Jeśli tak opisz to spotkanie.

Niestety nie, ale mam nadzieję, że kiedyś to nastąpi. Może Kate przyleci do Polski lub ja polecę do UK i spotkam tam księżną...

Jakie masz inne pasje (poza monarchiami)?

Uwielbiam siostry Kardashian. Tak wiem, to zupełne przeciwieństwo rodzin królewskich :) Natomiast oprócz lubienia kogoś bardzo lubię podróżować i odkrywać nowe miejsca.

Jaki kraj najbardziej chciałabyś odwiedzić?

Londyn. Już od paru lat marzyłam aby tam pojechać! W październiku moje marzenie stanie się rzeczywistością...

Masz rodzeństwo?

Nie, ale cieszę się że jestem jedynaczką.

Instagram czy Twitter?

Zdecydowanie Instagram.

Z którym księciem/księżniczką/księżną chciałabyś się zaprzyjaźnić?

Oczywiście, że z Kate

Twój ulubiony film?

"Aniołki Charliego" - fajne, zabawne i zawsze z ciekawością je oglądam chociaż znam je na pamięć ;)
Twoje ulubione blogi, które często odwiedzasz a nie są związane z BRK?

Bardzo lubię blogi typu lifestyle. Z chęcią odwiedzam (w tej chwili mojego ulubionego) bloga, którego prowadzi Paula Jagodzińska, beauty-fashion-shopping.pl. Drugim ulubionym jest zdecydowanie blog Kasi Tusk - makelifeeasier.pl. Na miejscu trzecim stoi Maffashion.pl :-)

Twoja najpiękniejsza chwila w życiu.

Jest ich pełno. Najpiękniejszymi chwilami w życiu są te spędzone z rodziną...
Ulubiony kolor?

Najbardziej lubię kolor niebieski, pudrowy róż, siwy oraz czarny.

Ulubiony aktor i aktorka?

Trudne pytanie... Jeśli chodzi o aktora to chyba wybiorę Roberta Pattinsona (jego rola w Zmierzchu była świetna). A jeśli chodzi o aktorki to mam dwie ulubione. Pierwsza z nich to Cameron Diaz. Na myśl, że pracuje nad nowym filmem od razu się uśmiecham. A druga to Sofia Vergara, którą polubiłam za rolę w serialu "Współczesna Rodzina".

Jaki masz kolor oczu?

Piwny.

Jakie wydarzenie z życia rodziny królewskiej wspominasz najchętniej? 

Narodziny George'a oraz ślub Kate i Williama.

Jaką inną rodziną królewską się interesujesz, poza brytyjską? 

Nie ma takiej rodziny. Natomiast najchętniej czytam o szwedzkiej.

Jaką piosenkę i piosenkarkę/arza lubisz najbardziej?

W tej chwili jest ich sporo. Najchętniej słucham Asap'a Rocky'ego. A jeśli chodzi o piosenkę to Rita Ora - Body On Me.
Styl której księżnej/księżniczki/królowej podoba Ci się najbardziej?

I znów Kate... :)

Wolałabyś być księżniczką z urodzenia, czy wejść do rodziny przez ślub?

Wolałabym wejść do rodziny przez ślub.

Wyobraź sobie, że jesteś następczynią tronu... czego było by Ci najbardziej brak z "normalnego", Twojego życia?

Chyba niczego...

Co i na jakiej uczelni zamierzasz studiować?

Zamierzam studiować dziennikarstwo w Poznaniu.

Twój ulubiony sport,jaki sport lubisz oglądać?

Moim ulubionym sportem jest pływanie. Nie lubię oglądać zawodów sportowych.

Czego najbardziej nienawidzisz?

 Ciemności i pająków.

Byłaś kiedyś za granicą? Jeśli tak to gdzie? :)

  Niemcy, Czechy, Wyspy Kanaryjskie, Grecja

Którą monarchie lubisz najmniej? 

Belgia.

Który książę/król jest według ciebie najprzystojniejszy? 
Książę Harry.

Które miejsce zamieszkania wybrałabyś i dlaczego (klimat, ludzie, możliwości rozwoju, architektura, język).

Sama nie wiem. Bardzo chciałabym zamieszkać w przyszłości w Londynie lub USA (Londyn jest bardziej prawdopodobny ;)

Najbardziej lubisz odpoczywać... (nad morzem, w górach, na wsi, nad jeziorem?)

Nad morzem. Lub oceanem. Wtedy wszystko wydaje się takie piękne...
Co najbardziej lubisz robić w wolnych chwilach

Pisać posty na moich dwóch blogach oraz jeść ;)
Twoja ulubiona potrawa i napój.

Kocham kuchnię chińską oraz włoską. A napój to chyba mega popularna Pepsi.
Ulubiony serial telewizyjny

"Zemsta" oraz "Współczesna Rodzina"

Czego nie lubisz w blogowaniu?

Chamstwa w komentarzach.

5 komentarzy:

  1. Wiesz bylam z 5 razy w londynie i powiem ci ze to juz nie jest anglia. Londyn jest bardzk rozny od reszy kraju i wb ogolnie. To jest bardziej arabia ,niz anglia ....

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zobacze i sama się przekonam ;)

      Usuń
    2. To nie jest londyn, tylko jak sami anglicy mowia maly bejrut.

      Usuń
    3. W 9/10 dzielniach po 18 :00 moga cie zarznac nozem. Zycze milego zwiedzania...

      Usuń
    4. Na pewno będzie miłe ;) Kocham Londyn i kiedy byłam tam pierwszy raz miałam same pozytywne wrażenia.

      Usuń