niedziela, 9 sierpnia 2015

Stylizacje Kate - Lipiec 2015

Od dzisiaj co miesiąc na moim blogu będzie pojawiać się post dotyczący stylizacji Kate z poprzedniego miesiąca. Będę w nim omawiać w co ubrana była księżna oraz kto zaprojektował ubrania, które miała ona na sobie podczas konkretnych wyjść...
Zaczynamy od bardzo ważnego wydarzenia w tym roku czyli chrztu księżniczki Charlotte ;-)
Tego dnia Kate wybrała stonowany, biały płaszczyk oraz eleganckie nakrycie głowy w tym samym kolorze. Natomiast szpilki na malutkiej koturnie marki Russel and Bromley były w kolorze beżowym.
Jako dodatki księżna wybrała diamentowy naszyjnik od Mappin&Webb za niecałe 11 tysięcy złotych oraz kolczyki tej samej marki za około 20 tysięcy ☺


 Po chrzcinach córeczki, 8 lipca książęca para wybrała się na Wimbledon. Księżna zachwycała w prześlicznej prostej i eleganckiej sukience od L.K. Bennett (około 1400zł.) do której dobrała małą torebeczkę od Diane von Furstenberg (około 1500zł.) oraz beżowe szpilki od Jimmy'ego Choo, które obecnie są wyprzedane ;-)
Tym razem dodatki stanowiły złote kolczyki Mirabelle Jewellery (około 170zł.) i piękny zegarek Cartier (niecałe 25 tysięcy zł.).

Ostatnim oficjalnym wyjściem Kate i Williama w lipcu było pojawienie się na regatach America's Cup World Series w Portsmouth.
Kate tym razem postawiła na wygodę i wybrała bluzę Henri LIoyd (około 260zł.), bluzkę w paski od Me+Em (około 280zł.), dżinsy z Zary (wyprzedane) oraz buty Sebago Bala (440zł.) dostępne TUTAJ ;-)
Jeśli chodzi o biżuterię, księżna wybrała jedynie kolczyki od Annoushka z żółtego złota i perłami (około 6400zł.).

12 komentarzy:

  1. Świetny blog pisany z sercem!! Mam nadzieje, ze nie wprowadzasz moderacji jak na tym blogu z błędem księżna Kate of Cambridge, a,raczej cenzury, tamten blog to kolejny blog ave Kate, ave Karolina (tak chyba ma na imię autorka). A te jej notki to nic szczególnego, a jeszcze jeździ po innych blogerkach, że nie piszą blogów z sercem i czegoś im brakuje. No przykro mi ale jeśli ten blog nie jest pisany z sercem to ja jestem księżniczka Madeleine, widać tutaj pełen profesjonalizm, super szablon na blogu, ciekawa notka, która może inspirować (jeszcze dzisiaj lecę na zakupy, kupić coś w,stylu Kate). Ok pisanie z,sercem jest ważne, ale równie ważne jeśli chwilami nie ważniejsze są posiadane wiadomości (czego tamtej blogerce Karolinie brakuje) i profesjonalizm (czego również u niej nie ma), ale na szczęście jest u Ciebie i z wielką ochotą będę tu zaglądać ;) mam nadzieje, ze będziesz dopuszczała także komentarze, osob, którym coś się nie spodoba, bo możliwość wyrażenia opinii jest bardzo ważna dla czytelnikow ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz rację! Tamta dziewczyna publikuje tylko komentarze osób, które są nią zachwycone, to jest po prostu chore, aż mam wrażenie, że sama pisze sobie komentarze i na nie odpowiada

      Usuń
    2. Prosiłabym jednak (nawet jeśli mój blog jest okazją dla hejterów) aby nie obrażali moich Czytelników, którym mój blog się podoba. A chore jest to, że ktoś mnie podejrzewa o samodzielne pisanie pozytywnych komentarzy... Czyli liczą się hejty, a pozytywne opinie są nieprawdziwe...? I gdybym nie publikowała komentarzy, które mi się nie podobają to bym raczej nie umieściła reklamy autorki tego bloga na swoim, więc ten komentarz to jedynie obraza dla mnie, ja wprowadziłam moderację (jak niejedna blogerka), aby właśnie nie dopuścić do obrażania innych blogerek na moim blogu, ja sama nigdy na nikogo nie napisałam nic złego, bo nie mogę tego robić nie znając tej osoby osobiście, co robicie wy, a raczej jedna konkretna osoba...

      Usuń
    3. Dziewczyno, ty wiesz co to jest w ogóle ,,hejt"?
      I kto tu obraża twoich czytelników?! Czy tamta osoba napisała na nich coś złego? NIE, napisała tylko że publikujesz same pozytywne komentarze i widać że niektóre piszesz sama, bo taka jest prawda. Nie można u Ciebie wyrazić negatywnej opinii bo i tak tego nie publikujesz, a powinnaś (chyba że już ktoś naprawdę przesadził).
      Pozdrawiam :)
      Ps. Ten blog super :)

      Usuń
    4. Zgadzam się z komentarzem powyżej.

      Usuń
    5. Nie chcę usuwać Waszych komentarzy, ale to nie fajnie obrażać inne blogerki ♥ Niektóre z nich (np. właśnie Karolina) mają swoich stałych czytelników którzy uwielbiają ich blog ;-) Także mam nadzieję, że na moim blogu nie będziecie 'obrażać' innych blogerek (jeśli chodzi o mojego bloga, to jak najbardziej możecie pisać swoje opinie na jego temat... nawet te negatywne) ♥♥

      Usuń
  2. Jestem na tym blogu po raz pierwszy i muszę przyznać że jest świetny! Jaka ja byłam głupia że nie słyszałam o istnieniu tego bloga wcześniej. I zgadzam się z poprzednimi czytelniczkami - ten blog Karoliny niby prowadzony od serca jest beznadziejny. Te pierwsze dwie notki to nic specjalnego nie rozumiem zachwytu nad nimi w komentarzach. Tez mi się wydaje że większość to ona sama pisze. Blogi które o Kate mi się bardzo podobają to:
    catherinetheduchess.blogspot.com
    rodzinazcambridge.blogspot.com
    I teraz ten blog dołącza do tego grona :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za miłe słowa ;-) Natomiast na blogu Karoliny są jej czytelnicy którzy uwielbiają jej blog... Nie powinniśmy ich krytykować ♥

      Usuń
  3. Niby blogspot, a jak dziwnie się pisze komentarze.
    Po pierwsze super szablon, ale czekam na zmianę zdjęć w baneru- mam nadzieje że takie będą.
    Po drugie interesujące notki
    po trzecie, zgadzam się z dziewczynami odnośnie do "bloga z sercem", już się bałam, ze tylko mi tam coś nie pasuje.
    Po czwarte- tyle fajnych blogów, że będę musiała jakiś specjalny folder zrobić, co by mi nie poginęły.
    Pozdrawiam, jestem zachwycona szablonem, taki klasyczny, pełny gracji :D

    www.anytsujdream.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuuuję ♥♥

      Ps: Z ciekawością weszłam na twojego bloga i jest super. Trzymaj tak dalej ;-)

      Usuń